you never shine if you don't glow


Äntligen! Och jag menar verkligen äääänntligen, har jag fått tummen ur bakdelen och köpt mig nya springdojjor.
Dessutom så jävla snygga att jag skulle vilja gå med dem inomhus oxå. Och som om inte det vore nog så kommer dem bli perfekta på tågluffen då dem är lätta om fjädrar och tunna!

Har jobbat sista dagen för veckan, är nästan färdigpackad & dessutom sådär skönt trött som man bara blir efter ett besök på badhuset. Imorgon hoppar jag och soffan på bussen mot Sälen för en galen helg uppe hos Elin & Johanna som jobbar där. Ett par fullspäckade dagar med allt som hör en skidresa till.
Fy tusan vad kul vi ska ha!
Trevlig helg!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0