Sverigetrotters

Fint uppvaknande i huvudstaden efter en alldeles lagom lång sovmorgon.
Idag tänkte jag ta med mig kameran ner till gamla stan & fota, gå i små mysiga butiker
och kanske sätta mig och läsa min bok på något passande fik.
Sen blir der nog en veva på stan eftersom utbudet här såklart slår Kristianstads 5 gånger om.
Ikväll ska vi på releasefest vid Södermälarstrand, blir spännande och säkerligen kul som få.
Själv tycker jag att min dag låter helbra & jag kan knappt vänta på att bege mig iväg!
Tänkte så här dagen till ära bjuda på en helbra klassiker
Och en helt underbar version vad Suspicious Minds.
Jag menar, titta bara hans band i bakgrunden & de glänsande, tillsynes plastiga kostymer.
Riktigt 80!
Ha en fin dag, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0