I tröjan du hatar



Jag har haft en finfin helg.
Mestadels spenderad hemma hos Anton, med Anton.
Vi har tittat bio, varit på handboll, sett handboll på tv, lagat megagod pizza,
varit i stan en runda och mys med lilla Sigge.
Bättre hade det nog itne kunnat bli.
Eftersom nästa helg skall spenderas i Stockholm för min del passade vi på att bara vara.

Just nu sitter jag och lyssnar på grym musik, tittar på lika grymma videos och försöker
öka mina kunskaper inom bildredigering. Det som jag är halvt emot och som jag annars inte ägnar många minuter åt. Men nu tänkte jag lära mig lite grunder. Kors i taket.

Grymma, tänkvärda & galna videos från Herbert, aka Afasi och Erik. Grabbarna från Ansiktet.
Ett litet tips.

Norlie & KKV – Tröjan du hatar
Breathe Carolina – Blackout (har äntligen dykt upp på spotify)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0