Efter regn kommer solsken

Vinden viner utanför fönstret och regnet vägrar upphöra.
Kort jobbdag idag, svängde inom affären för att handla lite, cyklade hem i full motvind och ösregn.
Totalt genomblöt, trots regnbyxor & hela köret, drog jag sedan av mig alla kläderna,
ställde mig i köket och gjorde en god fruktsallad av nyinhandlade frukter
och nu sitter jag nerbäddad i sängen redo för ett avsnitt av något bra.
Blir himla fint att vila en stund. Och nu kan det regna bäst det vill, för jag ska då rakt inte ut i detta busvädret mer.

Igår svängde jag förresten inom fotoklubben en stund, vilket jag tänkt göra länge.
Himla kul vart det och nu är jag inspirerad inför flera kommande projket!

Nä, nu blire film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0