De goda stunderna

Himla trevlig helg har jag haft med
myskvällar, umgänge, curling och god mat.
Veckan börjar med ledig måndag vilket jag aldrig tackar nej till.
Min mamma är dessutom oxå ledig på måndagar & det är värdefullt att få
lite tid med varandra då det bara är vi.

Hon tipsade om en dokumentär på svt.se som jag nu tipsar vidare om.
Den handlar om två bröder & är himla fin.
Jag fortsatte att spana in även andra program via svtplay
och slogs av hur många fina program de har och hur bra det är att man kan se dem i efterhand
när man som mig, aldrig tittar på tv och är interesserad av musik, kultur osv.
Perfekt när jag nu, efter ett varmt bad, vill koppla av en stund.

http://svt.se/2.149941/1.2666712/pangpangbroder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0