Månen dansar

Efter en helgrym helg i huvudstaden har en vecka har inprincip spatserat förbi.
Kan inte säga att veckan varit himla hektisk men tiden har helt enkelt spenderats på
andra sätt än framför datorn.

Jag har tagit mig hem från Stockholm
Jobbat
Städat
Hälsat på farfar som fyllt 77
Umgåts med finKarolin
Och spenderat tid med min krassliga pojkvän som varit hemma mer än vanligt.
Han är även min blivande sambo eftersom vi skall passa hus tillsammans vilket ska blir riktigt roligt.
Så imorgon tar jag med min ännu ouppackade resväska från förra trippen vidare till nästa (himla smart sätt att spara på det tråkiga uppackandet)

Här kommer lite bilder från Simontorp där farfar bor.
Stockholmsbilderna dröjer lite.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0