Vacker hösthelg

Handbollstittande i en fullproppad sprothall med fina, gamla kumpaner.
Spelkväll med Lego-Harry Potter.
Frostmorgon med strålande solsken och riktig helgfrukost med Kp och Fricks.
Second Hand-runda, fyndande och skrattanfall.
Våfflor i höstsolen på uteplatsen i trädgården.
Trip ut i skogarna och god mat med nya ansikten.
Slapp och go kväll.
En söndag med kärleksmums, kattungar, musik, byggande och en jädra massa chillande.

Det var min helg det. Nu sitter jag här med lite söndagsångest.
Det borde jag dock inte alls ha utan istället vara glad för att jobb.
Nu väntar kojen och kudden på mig.


Fyndet

Fyndet för 40 riksdaler


Lördag och lillebror snickrade leksaker








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0