Lyckliga dagar

Livet är bra fint just nu.
Det finns verkligen inte mycket jag kan klaga på, om det ens finns något.
Imorse ringde telefonen och jag fick stiga upp och rycka in och jobba på en förskola nere i Vinslöv.
De var nöjda med mig vid dagens slut och mer jobb väntar imorgon.
Ritkigt kul var det dessutom!

Hur perfekt är det inte?
Lite vikarierande i veckorna för att få in lite pengar och några dagar lediga
att bara vara hemma och pyssla med sånt jag brukar eller hänga med vänner.
Jag tycker det är helperfekt!
Dessutom var de veckorna jag hade helt lediga fyllda med underbart väder.
Går liksom inte att pricka in bättre!

Mina dagar är fina att vakna till
Jag är omgiven av underbara vänner
Jag har sett till att träffa de vänner jag inte sett på länge
Och jag har ljuva fjärilar i magen.

Jo, livet är bra fint just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0