Dante

Ikväll förgyller Dante min kväll.
Jag menar, redan bilden ovan talar ju för att det inte kan vara annat än bra.
Drömskt och vackert.
Dante – Next To You
Dante – Runners
Och så är jag så glad himla för att tant-och husmosidealet är hetare än någonsin.
Kanske är det inte helt nytt, men det hörs bara mer och mer om det och det värmer mitt hjärta.
Imorse snicksnackades det om just detta i "vaken i p3 & p4" och därav den plötsliga glädjen idag.
Själv har jag haft förmån att växa upp med fantastiska mor- och farföräldrar
och om jag har några idoler så är det dessa personer som sitter på så mycket erfarenheter och historier.
Kanske är det ett hotat släkte men jag ser mig definitivt som en av dem, fast av min tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0