Onsdag, kladdis & pjucks.

Onsdagskväll.
Jag är nöjd med dagen.
Jobbet gick fort, därefter kladdkaka & promenix med Karoline
och nu väntar en lugn hemmakväll. Helt perfekt.
Och så sitter jag och kikar på Dr Martens skor.
Blev ju inga tidigare i höst då valde att vänta eftersom min kära far ska till USA om bara ett par veckor,
vilket innebär ungefär hälften av pengarna för dem.
Men så ska man ju bara kunna bestämma sig så att han ska slippa stå villrådig i affären halva jordklotet bort.
Här nedan kommer några favoriter just nu.
Men det tål att funderas på.
Nu ska jag ta mig ett litet träningspass, en dusch och sedan hoppa rakt i säng eller soffa för att slappa resterande del av kvällen! 










Timbuktu – Det gör ont
Mannen är ett geni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0