Kli

Åh.
Jag tycker det är ganska enkelt att välja bort onödig shopping och på så vis spara pengar.
I för sig går jag på second hand ganska ofta och fyndar emellanåt, men det är både miljövänligt och oftast ekonomiskt.
Dock har mamma & jag nu avsatt måndagen i nästa vecka för att åka till malmö tillsammans
och genast kan jag erkänna att det börjar klia i shoppingådran.
Eftersom min mor inte är av den karaktär som tar sin dotter till stan var eller varannan vecka av rent nöje är det nu dubbel lycka när det var hennes intiativ, en mor & dotter-dag. 
Och just eftersom jag heller shoppat på så länge ska det bli kul att ekipera sig med de vinternödvändigheter som fattas samt att gå runt och titta och kunna unna sig något om man så känner.
Ja, åh.

Titta här tillexempel!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0