Give me a chans to ignore you

Jo men igår va det ju valborg. Lite överskattad grej tycker jag men vi gjorde det till något riktigt trevligt.
Dagen erbjöd fantastiskt väder så vi packa picknikkorgen och drog till Lund.
Där satt vi i solen med massor av andra och göttade oss.
När solen gick ner kröp den bitande kylan på och vi gjorde allt för att hålla värmen.
Vi skrattade sönder bruger king, hässleholms station och hela cykelvägen hem.

Idag har jag tillbringat hela dagen i min fotölj och lyssnat på bra musik.
Riktigt fint har det varit och egentligen kunde jag inte haft en goare söndag.
Söndagsångesten har dock kommit nu och jag gissar att allt är som vanligt.
Nu gäller det att bita ihop den sista månaden även om det sista jag vill tänka på är skolan.

Slänger upp några av kvällens favoriter
och eftersom jag inte har några bilder från igår blire en på mig och brossan!

BerliNYC – A Touch of Velvet - A Sting Of Brass (We Love Barbra, too)
Niclas Frisk – Catch 22
Gypsy & The Cat – The Piper's Song


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0