pay with love tonight

Den senaste veckan har varit minstsagt händeslerik och fullspäckad.
Jag har mer eller mindre levt på minnena från Berlin. För tillfället försöker jag komma på en plan hur jag ska överleva veckorna fram till påsklovet. Innebörden av "den jobbiga slutspurten av trean" är just nu glasklar.

Veckan har som sagt varit händelserik och väldigt upp och ner.
Mitt förhållande som varit lite krassligt ett tag fick ett slut. Oerhört tråkigt, men antagligen nödvändigt för oss båda om vi ska få någon ordning på oss själva. Just nu hinner jag inte stanna och reflektera riktigt.

Hur som helst, tänkte jag nu iaf lägga upp några av de få och oseriösa bilder jag tog i Berlin.
Det är endast dagsbilder då jag inte släpade med mig kameran ut om nätterna av många olika anledningar.
De nattliga bilderna finns på Idas kamera och kommer förhoppningsvis när jag kan få dessa av henne!

Håll till godo!



















Stans godaste kebab rakt utanför dörren!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0