åh.

Mer underbar student än jag hade kan man nog tusan inte få.
Gråvädret som hade utlovats på min studentdag blev istället en strålande solig dag och alla väderprognoser slog fel. Är det inte fantastiskt?

Champangefrukost med fotografering och dans på tivoliscenen
Möss-skrivande och sista mys på fenix
Bästa avslutningen som inleddes med massa dans i bänkraderna & otroligt tryck
En underbar studentlunch & ett så jäkla fint utspring på bästa platsen i hela kstad!
Åkning på en hövagn genom stan med en klass som sjunger för fulla halsar
Hem till släkt och vänner för mat & presenter
Åka iväg på förfest & sen in till stan för att avsluta kvällen på dansgolvet.
Fyfan vilken dag.
Helt underbar.

Nu sitter jag här, två dagar i efterhand med ett stort leende på mina läppar.
Om jag fick önska skulle jag vilja göra om allt igen, bara för att allt, och verkligen allt, har varit så perfekt.
Samtidigt fick jag allt jag önskade mig och det kunde verkligen inte varit bättre.
Jag är så lycklig över att det blev så lyckat.
Tack till alla ni fina som var med och gjorde min dag!

Jag & Ida!
Fler bilder från studentveckan kommer så fort jag får tid och orken tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0