Whenever you smile, I smile

Lillördag, onsdag, 13 juli.
Liten resume av de senaste dagarna tycker jag vore passande då det varit riktigt fina.

Söndagen bestod av bilfärd till stenbrottet där vi badade och hoppade från klippor.
På kvällen stod Movits på scen i Kristanstad vilket vi inte kunde missa. Tusan vilket drag det blev och jag tror ingen kunde stå still. Deras nya skiva är ett mästerverk och de är ännu bättre live. OCH ännu snyggare live, saxofonisten med den finaste norrländskan av dem alla gjorde det hela ännu bättre. När konserten va avslutad och vi fyllda med musikalisklycka satt vi kvar i öltälten och snackade lite innan vi for hem igen.

Måndagen bestod av jobb, efter att ha fått 4 timmars sömn.
Direkt efter jobbet cyklade jag hem till Ida för att göra mig i ordningen för att sedan dra till Helsinör med henne, Dogge och Davve. Vi åkte dit och satt i strålande solsken och drack öl och snackade. Efter någon timme i solen åkte vi tillbaka till helsingborg för att käka på Bishop Arms och sen hem till mig för filmtittande.
Det blev en riktigt bra måndag med ännu mindre sömn än natten innan.

Igår fick bli en lugn dag och det får det blir idag med, fram tills ikväll.
Eftersom regnet öser ner utomhus slutade jag vid lunch idag.
Så nu ska jag titta barnfilm och käka vinbär som jag plockat i trädgården.
Nanny McPhee 2, får se om den är lika bra som jag tycker ettan är.

Förresten såg vi Justin Biebers film i måndags, så nu är jag lite nykär i honom.
Därför blir dagens låt en av hans
Justin Bieber – U Smile







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0