Vart jag mig i världen vänder



Måndagkväll har det redan hunnit bli.
Dagen har varit fin trots att den började med en flyga som irriterade mig de sista värdefulla timmarna av min sömn. Jobbdan gick fort. Hemkommen igen beslöt jag mig för att köra ner och simma.
Riktigt nöjd med mig själv och skönt var det.
Nu har jag käkat en bamseprotion med hemmagjorda köttbullar potatis och sås och är nöjd och belåten.
Ska försöka krypa ner i sängen strax och somna i tid.

Ikväll blire 2 grymma låtar.
Lyssnar dessutom på lite olika album nu när jag jobbar som jag tänkte jag kunde kommentera lite här sen!

Johan Borgert & Holy Madre – Smalfilm
Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0