M

Måndag.
Idag har det varit en riktigt bra dag faktisk och jag har fått massa bra gjort!
Kortis dag i skolan pga av inställda lektioner vilket passade sig väldigt bra.
Jag har skrivit CV, börjat på min slutdokumentation till projektarbetet & sökt runt på olika folkhögskolor!
Förresten så var jag på  zumba vilket var precis lika roligt som alla säger, helvärt!

Just nu sitter mamma & jag och pratar om tiden efter studenten
men snart börjar "de kallar oss artister" så jag ska strax förflytta mig till soffan och käka mango!
I natt ska det bli storm vilket jag ser framemot med skräck blandad förtjusning, hoppas på att det håller sig på den mysiga nivån!




Och förresten så kom jag över en så fin låttext idag
här kommer en liten del:

Vi lyssnar,
Säger att vi hör, ja ja ja
Vi talar vist och sen förgör
Förbrukar vad som finns till hands
Detta liv är vår enda chans

Men vi rustar upp till strid
Förlorade i vårt egna krig
Hur ska vi komma loss?
När mörkret finns inom oss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0