And the Lion's roar

Här sitter jag, lagom sleten och skålar med mjölk efter att nyss
krängt i mig en portion lövbiff, pommes och berne.
Satt riktigt fint efter ett kort danspass & sedan zumba.
Det är lillördag och jag tänker fira med att ta en himla lugn kväll från och med nu,
helst i liggande läge framför en tv & bra tv-serie.
Imorgon väntar jobb och sedan fix inför den kommande dansföreställningen på fredag samt
sista repet. Därför skall jag vila allt jag kan nu och ta en tidig kväll då all energi kommer behövas.
Men först, dricka upp mjölken & ta en varm dusch.
Godkväll på er!
Mohombi – In Your Head
Mohombis nya singel med lånat material från den fantastiska Zombie med Cranberries.
Lite glad sådär på kvällskvisten.

Kommentarer
Postat av: elin

Måste bara säga att när man inte är hemma, har helt plötsligt alla kompis-bloggar blivit så mycket viktigare... Fortsätt såhär. Känns som man är lite närmare hemma! Puss på dig!

2011-12-08 @ 15:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0