Moves like Jagger

Det är torsdagkväll och mina ögonlock trillar strax ner över mina trötta ögon.
Imorgon är sista dan på jobbet. 9 veckor, det är inte riktigt klokt. Det har gått så fort.
Skönt ska det bli med semester i alla fall. Just nu sitter jag dock i sängen med raggsockar.
Jag älskar raggsockar, men ska det verkligen behövas i mitten av augusti?
Vad hände med sommaren nu när jag äntligen ska få lite sommarlov?
Min jullängtan ska vän inte behöva komma alla redan?
Kan det inte bli lite sommar nu för min skull?

Imorgon tar jag iaf mitt pick och pack och drar till Göteborg en sväng.
Det ska bli trevligt som tusan!

Kvällens låt blir definitivt den nya med Maroon 5 som Ida visa mig.
Superbra låt. Och. Där har ni han, min dröm-man.
Maroon 5 – Moves Like Jagger - Studio Recording From The Voice Performance




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0