Helg i Götet

Jag har haft den mest fina start på min ledighet som man kan ha.
Jag åkte upp till Göteborg för att hänga med Johan, som pluggar där, och Silvia, som ska börja plugga där.
Det har varit hur trevligt som helst.

Vi har:
Varit i den mest fantastiska lägenhet som Johan bor i mitt i Göteborg. Den ägs den piggaste 90-åring som jag sätt och är fylld av gamla fina foton, pryttlar och är dessutom helt enorm

Vi har spatserat runt i staden och åkt spårvagn

Köpt lunch och ätit i solen vid kanalen

Varit vid way out west-området och sett alla glada festivalmänniskor

Tagit med oss filtar och vandrat upp på ett berg för att skåda Göteborg i skymningen och höra musiken från festivalen samt se fyrverkerierna mot den mörka himlen. Sjungit låtar från "Kristina från Duvemåla" och sprungit hela backen ner från berget.

Varit i Botaniska Trädgråden och fotat blommor och kramat träd

Lagat god mat och pratat och skrattat i massor
Och dragit en massa dåliga ordvitsar

Tack för helgen!
Här kommer bilder en hel drös med bilder,
men botaniska får ett eget inlägg då bilderna därifrån är mångamånga.
Poss


















Silvia posar




De fina spårvagnarna


Johan och Ridde


Way out west


De fina höga blåa dörrarna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0