Mosquito

En vecka går fort. Speciellt när man trivs med sitt jobb & inte bara har bra helger att se fram emot. Jag har både och. Även om det finns dagar som idag, då mörkret håller sig kvar hela dagen och när kroppen vägrar vakna, så är ingen dag sig lik på en förskola. Vad som sker just idag är oförutsägbart. Det älskar jag. Då springer veckorna förbi. Tyvärr äre ju även så att helgerna springer förbi, om än ännu fortare. Jobb är ju ändå jobb och ledigheten tycks alltid vara för kort. Men! Min helg har varit kalas! Mormor kom på besök.
Det blev tacofredag & sedan filmmys med min roomie.
Lördag bjöd på en heldag i gamla stan med mormor samt en riktigt grym utgång på Mosquito. Det skakades mycket rumpa!
Söndagen var lugn och skön med ett besök på fotografiaska och sedan hembakad äppelpaj till kvällsmyset.
Nu äre ny vecka och nya tag!
Har en riktigt grym helg att se fram emot oxå! Men först, sen grym jobbevecka!
HAJ!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0