Önsketänkande.

Onsdag med solskensförmiddag.
Sol, lite barn och sluta tidigt.
Trodde jag. Pga en vikarie som aldrig dök upp blev det jobb hela kvällen.
Men det gjorde inte så mycket, för solen fortsatte att skina.
Och så blire ju mer stålar i kassan.
Den roliga träningen, Zumban, fick dock strykas från schemat..
Men, idag fick jag komplimangen "Du har en fin mage" av ett barn på jobbet..
Så jag behöver kanske inte ha någon ångest idag iaf!
 
Nu har halva veckan gått och det är bara den bra delen kvar.
Imorgon äre en tidig jobbdag, spagetti & köttfärsås till mat (yyääss!) och lite shopping på det.
Sen ska jag hem och packa inför helgens vistelse i Gävle!
Sooom jag längtar efter mannen min!
 
Btw. Spana in Veronica Maggios nya låtar.
Några toppen där!
 
Haaaj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0