Smile again

Och så var ännu en trevlig helg slut & vi börjar om på ny kula.
Eller ja, nästan. Jag börjar veckan med ledig dag & utflykt med mormor.
Vi tog bilen och for till släktens bästa kakmostrar och fina Kajsa för ett litet besök.
Vi umgicks & snackade om tider som varit, tider som skall komma
och åt lite för många kakor. Den där ångesten över det, kan dra åt skogen.
Måndagslyx skulle jag vilja kalla det.
Jag plockade på mig en blus & en tröja som farmor haft och dessutom lite dukar & är himla nöjd.
Därefter for vi hem.
Ingen kör för mig idag eftersom hostan vägrar släppa.
Denna veckan tänker jag dock trotsa den & bege mig till träningen.
Men, det får bli senare i veckan. Nu tänker jag måndagsmysa vidare.
Och Kajsa, Lycka till i Umeå nu!

Ett måndagstips är förresten
Michael Kiwanuka – Home Again








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0