Kärleken är livets bästa vän.

 
Det är måndag, den sista måndagen. 
Eller, egentligen inte, men den sista måndagen på mitt åtta veckor långa sommarjobb så jag är glad.
Jag får mycket gjort för tillfället, sådana saker som egentligen är ganska roliga bara man får tiden till att göra dem men som legat och skavt sådär lite obekvämt för att de helt enkelt inte blir av. 
 
Slutade tidigt pga av regn idag - åkte hem, drog på mig myströjan, såg till att något skönt strömmade ut ur högtalarna på lagom volym och så - betar jag av sånna där småsaker i lugn och ro. Vipps skaver & stressar dem inte alls längre utan ser istället till att ett mjukt lugn infinner sig i magen. 
 
Och "lilla vackra Anna" har idag lustigt nog letat sig in i mitt huvud.
Där av rubriken. Himla fint egentligen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0