Magic

Just nu är allt himla bra.
Min dator är tillbaka från reparationen och imorgon ska en ny mobil vara fixad.
Stockholmsresa är bokad och min första semester bort från Skåne denna "sommaren"  är inom räckhåll.
Jobbsökandet går bra och mina dagar är härligt lugna och kan planeras precis som jag vill det.
Imorgon drar fotoklubben igång igen och ikväll hälsade jag på i en kör som jag skall provsjunga för nästa vecka.
Dessutom har jag lite go träningsverk i kroppen sen igår.

Jag ser fram emot resten av veckan och inte minst helgen.
Nu blir det filmmys tills John Blund dyker upp.

Kika på Trevor Halls nya album. Fint ä de!
Trevor Hall – Everything Everytime Everywhere



Le Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0