Torsdag

Jag är nöjd även med tordagen.
Vädret har varit ljuvligt och jag har fått lagom mycket vettigt och ovettigt gjort.
Precis som det ska vara.

Lite sånt här till exempel:


Placerat ut mitt ena loppisfynd i mitt fönster intill mina böcker.


Druckit apelsinjuice till frukost ur det andra


Sedan gjorde jag lite vettigt och städade. Blev himla fint och var inte alls så tråkigt med musik i högtalarna.
Men så återgick jag till något ännu roligare, bakande.
Jag bestämde mig för att prova citrussorbet. Resutaltet får vi se imorgon.


Det blev Chokladwoopies


Som blev såhär med chokladmyntakräm i mellan. Superfint!


Tog en promenad i kanonvädret och tog en tupplur i solstolen













Eftersom jag inte tänkte proppa i mig alla kakorna själv
så gjorde jag lite påsar för ge bort några av dem. Mormor fick några och Ellen några.
Det uppskattas alltid och känns fint.

Kvällen har spenderats hos Ellen och imorgon blir det frukost med Karoline och middag med fina tjejer på kvällen.
Och så är helgen äntligen här.
Är det inte skönt?

Jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0