Fancy Footwork

Jag har fixat det.
Jag har fixat skoproblemet.
Jag är nöjd och de är så fina i min hylla (soffa just nu)
Det blidde ett par från Dinsko och ett par från Ecco.
Supersköna och superfina.
Titta bara!





Hade förresten en riktigt trevlig stadsrunda med Mathilda och Ellinor.
När vi tröttnade på affärer tog vi en lång fika. Mysigt värre!

Ikväll kör jag the Script, inspirerad av idol-Olle.
Men har lite andra sköna tips med, spana in dessa till exempel:

Jonas Alaska – Wrote a song for you
Fatoumata Diawara – Sowa
Jonas Alaska – Tonight
Maria Mena – Viktoria
Maria Mena – Habits
Maria Mena – Homeless

När jag tänker efter är albumen som de här låtarna tagna ifrån riktigt sköna alla 3 så om
ni har tid och ork, lyssna igen dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0