Måndagsmys

Måndag med behagligt höstväder.
Jag åkte in till Hässleholm och träffade Frida som jag inte sett på hela sommaren.
Vi tog en fika och snackade i timmar, riktigt trevligt på alla sätt må jag säga!

Annars har jag idag spenderat tid ute i det fantastiska vädret.
Till kvällen tittade solen fram och jag tog en promenad för att njuta och såklart för att fota lite.















Sommarens sista blommor stod envist i vägkanten.
Och jag bestämde mig för att plocka in några av dem.


Jag letade upp en gammal silverbricka och lite olika glas och vaser i diverse former
och gjorde på undebaraclaras vis och satte ner lite olika blommer helt enkelt.


Det blev såhär fint och förgylldes med lite värmeljus till kvällsfikat.
Tjusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0