Stolt som tuppen

Det är väl så man säger.
Och är det inte himla viktigt att känna stolthet?
Att ge lite cred åt sig själv eller någon annan och känna sig nöjd över det man åstadkommit för dagen. 

Jag tog tag i min seghet och tog en springrunda i skogen.
Det är jag stolt över men ska medge att jag inte gjort så himla mycket i övrigt.
Jag njuter mest över att det är fredag och att solen skiner.
En fin helg väntar och ikväll har jag lovat att följa med Johan på cirkus.
Han är exalterad på ett sådant fint sätt som bara ett barn kan vara.
Lycklig över att något utöver det vanliga händer men helt utan förväntningar.
Vi ska äta snask och ha det riktigt trevlans lillebror & jag.

Sålänge kan ni lyssna lite på Vincent kanske, eller varför inte Linnea Henriksson?
Ciao!

Vincent – Woman In My Bed
Linnea Henriksson – Väldigt kär/Obegripligt ensam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0