Örongodis

Jo, jag har massa bra musik jag måste få dela med mig av.

Cecile – Pop Style
Äntligen har den kommit in på spotify och jag slipper klicka upp youtube varjegång.
Denna låten är en grym danslåt som blev något av soundtracket för Stockholmsresan.

The Kooks – Junk Of The Heart (Happy)
Kooks nya singel som kräver några gånger, men som sedan är så fin och enkel på ett behagligt sätt.

Daniel Adams-Ray – Vitt - Live at Tivolirock, Kristianstad
Daniel Adams-Ray släpper ett livealbum där den gryma versionen av Vitt är med. Trumspelet får mig att smälta lite och jag vill gå och lära mig spela trummor på direkten. Lyssna på kompet! Desstuom är inspelningen från Kstad.

Joe Brooks – A Reason to Swim
Sedan har vi detta faktastiska lilla album som ligger högt på min lista just nu.
Galet skönsjungade kille. Spana in första och andra spåret om inte annat!

Gavin DeGraw – Soldier
Dessutom är Gavin alltid fin på kvällskvisten när man slår på myset

och sist men inte minst kommer låten som kanske känns ingen från någon reklam och som är sötast just nu.
SOL Stat & Orchestra Live – Say Hello


Lyssna vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0