Helium Hearts

Jag söker jobb som en galning, pysslar och leker hemmafru.
Mina dagar är faktiskt inte ett dugg tråkiga, så som man kanske annars skulle tro.

Idag satt jag halva dan i pyjamas och raggsockar och pluade med jobbsökande.
Sedan tog jag och klädde in min mapp, som jag har all viktiga papper i, i fint mönstrat papper som jag köpte i stan igår. Den blev mycket finare än innan och nu saknas bara ett band, sedan kommer förhoppningsvis en bild på den.
Därefter hämtade jag Johan från fritids och lagade hemmagjorda fiskpinnar till kvällsmat. Dem uppskattades av alla och finaste lillebror Johan sa att de var dem godaste han någonsin ätit.
Den lilla mannen sprider de hjärtligaste komplimangerna till alla i sin omgivning och jag blir speciellt glad eftersom jag egentligen inte alls är så himla flink på allt vad matlagning heter. Men jag tänker ändra på det!

Till efterrätt gjorde jag hemmagjord chokladpudding med bär och jordgubbsdrink med myntablad.
Det blev fint som snus. Recepten är tagna från den söta bloggen som ni hittar här







Helium Hearts
We're never coming down

Mest för att låttitlen är så fin och stämmer så fint in just nu.
Jason Reeves – Helium Hearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0