A reason to swim

Så bortskämd jag blir just nu.
Så vackert väder och så vackra dagar.
För att vara arbetslös har jag det himla fint ska ni veta.

Imorse kom Karoline och hämtade upp mig
och vi åkte till affären för att inhandla frukost.
Sedan satte vi oss på glasverandan i solmorgonen med dörren öppen ut mot friska luften
och åt och pratade länge, länge.

Därefter städade jag mitt rum, fixade lite lunch och åkte sedan med mormor upp till Humlalyckan.
Det är en gård långt ute på landet i den härligaste miljö man kan tänka sig där ett par driver en inredningsaffär, ett fik och resturang. De annordnar även olika tillställningar och tillfällen för människor att träffas och äta gott tillsammans. Ett riktigt smultronställe är vad det är och vi fick oss en god fika i solskenet.

Nu ska byta om och sedan ta tåget för att gå ut och äta med fina vänner.
Trevlig fredag på er!










Jo, här är förresten citrussorbén som jag gjorde igår och lovade bild på.
Supergod och läskande. Receptet hittar ni på bloggen Söta Saker här till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0