En helg med de nära & kära



Ännu en lugn helg har passerat men galet vad fin den har varit!
Och trots att jag inte jäktat ett endaste dugg har jag hunnit med allt det här:

att gå på stan och fixa ärenden med Mathilda
fredagsmys med lillebror
en kvälls/nattpromenad med Karoline
en lång sovmorgon och frukost med familjen
idolreprisen
bio med mormor
matlagande och umgänge med Elin & Sofie
att hälsa på Josefina, David och lilla Selma samt alla de fina djuren och fota massor i det fina vädret.

Just nu hav vi även gäster från Sveriges norra delar på besök med sina fina hundar.
Så lite mer umgänge och hundgos hinner jag med innan jag slocknar för denna helgen.
Bilder kommer imorgon!

Atlas – Cam Me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0