Återanvändning & förnyning

Jag verkar ha drabbats av stora tröttheten de senaste dagarna.
Det har blivit tidiga kvällar och långa nätter.
Jag jobbar med fina barn men som suger energin ur mig likt iglar.
Trött och lite förkyld, men klaga bör jag ej. För det är verkligen fruktansvärt kul.
Att bli få höra "Åh nu kommer nya fröken Linn" och "Snälla jag vill inte att du ska gå nu" när man slutar gör att man glömmer trötthet, tidiga mornar och krämpor.

Igår avrundades kvällen mycket bra med en promenad i regnet med två fina kumpar och skratt som lyste upp höstrusket. Ikväll har jag fått min nya fina sekretär på plats som mamma och jag vunnit på en second hand-auktion. Jag har pysslat med att fylla lådor och bestämma vad jag ska ha vart. Om det är något som jag tycker är kul så är det just att packa ner i lådor, flytta om och sortera. förnyning är alltid kul - och när det görs med hjälp av återanvändning känns det ännu bättre. Därför har även denna kväll avrundats på ett fint sätt. Nu skall jag krypa ner under täcket och avnjuta ett Anna Pihl avsnitt, eller kanske två.





Till vänster hänger även mina fina grytlappar som jag fyndade och just nu använder som tavlor.



T-Pain Featuring Wiz Khalifa & Lily Allen – 5 O'Clock - Explicit Version
J Boog – Lets Do It Again



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0