Spontanitet & vardagslyx

Veckan flyter på otroligt fint och faktiskt fylld av vardagslyx när jag tänker efter.
Enkla, snabbt bestämda, små saker som piggar upp något otroligt efter jobb och slit.

I tisdes bestämde vi oss hastigt och lustigt för en secondhandrunda och därefter en bit mat ute på resturang.
Igår var det handbollsmatch i Vinslövs sporthall som slutade på bästa möjliga sätt.
Därefter blev det fika & yatsy, lite bilkörande och mer fika & yatsy.
Idag tog jag en liten sovmorgon innan jag blev upphämtad för att köra och handla frulle.
Frukost och tragg på glasverandan blev den perfekta starten på dagen.
Simpelt men oh så fint.

Efter frukosten har jag städat, lagat mat, börjat pysslat lite och slutligen tränat.
Nu tänder jag ljusen på rummet och kryper ner under täcket.
En perfekt avslutning.











Kommentarer
Postat av: Kajsa

ååh knappar, du är så kreativ så jag blir alldeles tokig! :)

2011-11-17 @ 22:13:29
URL: http://kajsaiord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0