Favoriter & finfika



Jo, torsdagskvällen förgylls av dessa gossar. Mina älsklingar hela högen.
Finns inget som är fel. Speciellt inte i en sån här vacker inspelning i en fantastisk miljö.
Nästa gång de befinner sig denna sidan europa så kommer jag garanterat haffa dem.
En sjungande trummis, banjo, ståbas och lite dragspel på det. Kan det bli fel live? Nej.
Klickar hem ännu en skiva att ha i bilen, för det är tusan i mej inte fel inspelat heller.

Annars då. Jo jobbedagen har varit ungeför som vanligt och kvällen har hittills bjudit på mycket trevlig fika med Frida. Älskar att bara spontant ses, ta något varmt att dricka och snacka & skratta. Vet inte om jag nog kan påpeka detta.
Och, så är jag toksugen på att klicka hem en nowhere klänning & skaffa transperanta naglar.
Varför? Jo, för såhär snyggt är det. (scrolla ner lite)
http://stylorectic.blogspot.com/


Nu blire lite träning och därefter sängen.
Och med det sagt, så tar vi en till.
Jag menar, lyssna på hur dem spelar. Bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0