Låt det va som i en film.

Som sagt, så har min helg varit riktigt fin.
Här kommer en kort resumé.

Den började i fredags med kårkampspepp, marcherande till arenan och sen massor av hejande och dans på läktaren. Så fint att få tillhöra den absolut bästa skolan på alla sätt - utom kanske just i rugby.
Efter det drog vi (stora delar av klassen) hem till Ida för förfest.
Därefter åkte vi i samlad trupp, inködda i Silvias bil med musiken på högsta volym, in mot stan mot depå.
Väl där gick timmarna rysligt fort, dansade, skrattande och massa springande hit och dit!
Kul som tusan var det!

Både lördagen & söndagen var lugna men åh så fina.
Jag slapp vara ensam och fick bästa sällskapet man kan tänka sig.
Vi skrattade och och jag kände mig mer bekväm än på länge.
Så fin känsla.


Jo, och så var det ju kvällens låt.
Ikväll blire en riktigt gammal goding!
Counting Crows – Mr. Jones

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0