Just can't get enough

Jahopp, då börjar även denna helgen närma sig sitt slut.
Men en fin helg har det varit på alla sätt och vis.

Den började i fredags med grillning hos tina med lite gamla sköna typer.
På impuls bestämde jag & ida oss sedan för att dra ut och det blev helbra verkligen.
Vi dansade, sjöng och skrattade genom natten.
Igår, lördag, bar det av på 70-års kalas som visade sig bli en positiv överraskning.
Jag hade supertrevligt med kussar, sysslingar & pysslingar!
På kvällen bar det av till kstad för mys & melodifestival.
Precis lika bra varje gång och vi orkade med hela melodifestivalen till vår egen förvåning.

Söndagen har varit som söndagar är mest.
Gjort lite läxa, badat lite och glott film.
Jag är nöjd med min helg.
Nu väntar dock dödens vecka.

Kvällen och helgen har dominerats av neon trees.
Så här kommer en grym live version från youtube & en spotify låt av just dem.
http://www.youtube.com/watch?v=05sL30VqSIs
Neon Trees – Your Surrender


Lite bilder från lördagen.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0