Haba haba



Sitter i soffan, lyssnar på musik och fjantar äcklig som jag är.
Helt galet trött är jag, redan vid elva på en lördagskväll, så så mycket mer blir det inte för min del denna dagen. Men jag har haft en riktigt bra dag och även en riktigt bra gårdag.
Kvällen igår spenderades med Anton, vi lagade tacos med hans mamma, käkade & snackade dagisminnen.
Sen myste vi med ljus och massage!
Idag blev det handboll i sporthallen där Vinslöv tog sig upp i division 1! Det var riktigt kul och jag är stolt.
Nu är jag precis hemkommen från Ellen där jag har varit på middag, myst och umgåts!

Men nu sitter jag som sagt här, trött så ögonlocken nästan faller ner, och lyssnar på musik.
Och jag måste säga att det är något av det bästa jag vet. Sätta på sig hörlurarna och bara låta sig föras iväg av massa grym, genial musik. Stänga ute resten av världen för ett slag och låtsas att musiken är soundtrack till mitt liv likt i en film. Så det dröjer nog en liten stund till innan jag tar mig till sängen, eftersom jag vill njuta bara liite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0