Swiisch.

Ja ungefär så går dagarna förbi just nu. Swisch.
Veckan har varit fin, eller ja, det mesta av den.
Måndag njöt jag av solen här hemma, tog en cider i parken med klassen och gick slutligen på bio med Oscar och hans kumpaner (baksmällan del 2)
Tisdag erbjöd den sista svensklektionen med gråt och så även den sista danslektionen med avslutande uppvisning (mycket roligare än jag förväntade mig & dessutom superträvlig matpaus).
Onsdagen var dagen för skattjakt. Vi möttes upp hos mimmi för att stänka färg (som utklädnad), dricka och grilla körv. Därefter for vi glada in till stan och delade ut blommor och dansade istället för att göra uppdrag. Dagen var bra men kanske lite i galnaste laget.
Torsdag fick bli en lugn en med lång sovmorgon. Kvällen spenderades hos Oscar som tack & lov ville förbarma sig över mig.
Fredag erbjöd soligt uppvakande och därefter jubb på ICA. En riktigt varm kväll med fotboll och massor med god mat gjorde fredagen. (EN VECKA TILL STUDENT)
Lördag - jag steg upp tidigt för att åter igen extraknäcka lite på ICA. Därefter har mamma & jag degat i solen. Ikväll blire grillat och sen fix inför imorgon.
Imorgon väntar nämligen balen på Bäckaskogslott. Ganska sjukt att vi redan är här, alltså att balen är redan imorgon. Jag ska gå med Oscar som jag så lyckligt lottats med och jag tror att det kommer bli helbra.
Klänning, skor, väska, smycken ja allt är fixat. Imorgon väntar även baluppsättningen.
Wiihoo.
Jag ska försöka hinna med bättre uppdatering!
Dagens låt blir en riktig gammal goding
Boney M. – Gotta Go Home
Bild ur Kristianstadsbladet på oss snögga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0