Sure as hell not Jesus, but you're saving me



Här sitter jag i min nya favviströja. Färgen (lite urtvättad hallonröd) är vad som gör att den tar priset, vilket jag verkligen förmedlar med en svartvit bild. Not. Men det kommer nog fler tillfällen.

För just nu pockar John Blund på min uppmärksamhet och jag skall strax bege mig in i drömmarna.
Min lördag har varit lugn & bra. Städning inför morgondagens konfirmation & födelsedagskalas, lite motion, lite film och sånt. Den avslutades nere i köket med reprisen av den första sommarprataren för denna sommaren, Mark Levengood. Lika bra som alltid & så genuint fin på alla sätt.

Förresten så var gårdagen bra och fin! Men så var även sömnen när jag på natten kröp ner under det varma täcket efter att ha frusit både länge och väl. Så gott som jag sov var det längesen jag gjorde.

Kvällens låt blir en från Marks program, så här ni den. 
Sussa sött, för det tänker jag göra!

 Cosmo Jarvis – Gay Pirates - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0