Burlesque

Lagom sleten lördagskväll som spenderades i min säng.
Jag letade efter någon sådär lagom mysig film att se och det slutade med att jag gav musikalen Burlesque en chans.
Ganska förutsägbar film och kanske inte den djupaste handling men vilka sång & dansnummer.
Så lite kär blir jag ändå och är redan inne på den andra gången jag ser den.
Massa vackra kläder, helbra koreografier, schysst sång, Cher som klubbägare,
och dessutom, hur vacker är inte Christina Aguilera?
Ta och se den om ni inte sett den för vilken lust man får att dansa och vad glad man blir!
Jag menar, hur förtjusande är hon inte här, sjungandes den vackraste sången ur filmen:
Christina Aguilera – Bound To You - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0