Helt enkelt bäst

Jag har haft världens bästa helg!
I fredags vart det studentfest, disneytema. Vi begav oss till Filip efter skolan för att käka pizza och förfesta med resten av klassen! Därefter drog vi till k-stad och T-baren och det blev riktigt lyckat alltihop!

I lördags begav Anton och jag oss till Malmö med bilen för att se på Spamalot på Nöjesteatern, som han fått biljetter till av mig i julklapp. Helt galet kul föreställning med massa skratt och när det var slut åkte vi och käkade mat innan vi begav oss hem igen! Återigen en lyckad kväll som avslutades hemma hos Anton med filmmys!

Söndagen började med en lång sovmorgon! Sedan for jag hem för att skriva CV:n medan Anton förberedde sig för kvällens match.
Jag åkte och kollade på matchen, tränade zumba och sedan avslutades kvällen med mys här hemma i soffan!

Helt galet bra helg helt enkelt och jag måste säga att jag har världens underbaraste pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0