När julen nalkas

Och så var det bara knappt 3 dagar kvar till jul.
Trots att jag tagit ledigt för att hinna njuta går dagarna så himla snabbt.
Men jag har faktiskt hunnit njuta och dessutom göra en massa roliga saker,
precis så som det var tänkt. Det gäller bara att stanna upp, tänka efter och se det.

Kvällsprat & övernattning med Karoline
Gemensam frukost
Julstädning
Loppisrunda
Fortsatt städning
Julkortspyssel
Myskväll med finaste Anton
Frukost hos Karoline
Julfika med sommarjobbskollegorna
Julavslutning och julbasar med Johans skola.

Och det ska inte sluta här.
Ikväll får jag pyssel & övernattningssällskap av Kp än en gång
och imorgon börjar även resterande delar av familjen sin ledighet vilket innebär
ännu mer julfix & trix.
Kan inte annat än älska det!
Och nu kommer en hel drös bilder. Håll ut!


Julafint. Nu saknas bara julapyntet.


Julkort inspirerade av Underbaraclara. Himla enkelt & kul.


Fick chans att använda mina finaste bokmärken som jag loppisfyndat för längesen.


Johans första julavslutning i Nävlige kyrka


Finaste stjärngossen gör klartecken att allt är okej!










Och det hela avslutades med en supermysig julbasar med varm glögg
och en massa hemgjort & hembakat att köpa för en billig peng ute i den friska luften
upplyst med massor av lyktor & ljusslingor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0