Julsmet & klet

Eftersom jobbdagen var av det kortare slaget
var jag inte alls speciellt trött när jag kom hem utan tvärt om, jag hade energi så det räckte och blev över.
Jag tog tillfället i akt och satte igång med lite julbak. Finns ju inget bättre än när doften av nygräddade kakor sprider sig genom rummen. Det blev två varianter på ungefär samma småkaka och dem blev riktigt bra, om jag får säga det själv. Enkla och snygga dessutom.
En sort med pepparkakskryddor och en sort med chokladsmak. Men för ytterligare julkänsla spritsade
jag lite kristyr på dem. Det blev fint och det känns kul att ladda upp skaferiet
inför adventsfikor eller alla de där andra mysiga stunderna såhär i juletid.

Nu blire dusch efter 2 svettiga timmar av träning och sen mys.
Fredag imorgon. Åh. Himlas bra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0