Schleten

Extremt trött tjej och himla ful & skev bild. Men något mer åt den saken orkade jag inte åstadkomma denna kväll, tror förresten inte det hade kunnat bli så mycket bättre trots fler försök.
Nog om den saken. Det har varit en tuff jobbedag och jag är slut i rutan.
Har beslutat mig för att ta jullov nu för att hinna med allt kul jag vill hinna med.
Jag älskar ju den här tiden och vill hinna njuta. Tänker unna mig det.
Just nu står mamma & jag och påbörjar årets julgodis.
Det gör mig på gott humör igen trots att mitt huvud värker.
Blir en tidig kväll och imorgon ska jag ta dagen precis som den kommer.
Himla skönt.
Utförligare uppdatering kommer fhv imorgon.
Ta och lyssna på lite soft musik nu.
Det ska jag göra!
Frank Sinatra – Have Yourself A Merry Little Christmas
Maria Mena – Home For Christmas
Sinead O'Connor – Silent Night
julmusik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0