Djurliv i livet

I fredags slutade jag tidigare och vi, jag & anton, for till David & Josefinas gård för att hälsa på lilla Selma och alla de fina djuren. Där bland får, kaniner, höns och hund fanns även den lilla kattunge som snart skall bli min med sina fyra syskon och mamma. Så fin var den lilla svartvita lurvbollen och det blev så påtagligt hur mycket jag saknat att ha djur omkring mig. Jag avundas lilla Selma som får växa upp bland husdjur strosande på gräsmattan och i hagarna. Visst må det vara ett jobb med djur, men jag tror vi mår bra i själen av att ha dem omkring oss. Djur förstår tyst kommunication bättre än någon annan.

Nedan följer lite bilder från den fina eftermiddagen.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0