Omtyckt onsdag

Vaknade i morse, gick ner för att käka frulle och hann inte mer än att öppna kylen innan telefonen ringde.
Inom en kvart hade jag hunnit få besök och sålt en av mina fotografier.
Det kallar jag en bra start på dagen och jag hoppas den fortsätter i samma spår.
Med lite frukost i magen och lite surfande senare kom jag över den finaste av alla dokumentärer.
Jag såg delar av den och intervjuer med människorna i den för något år sedan på Skavlan men nu råkade jag hitta hela dokumentären. Jag bölar från första stund och jag tvivlar på att det finns något vackrare.
Det är kärlek, på riktigt.
http://svtplay.se/v/2030547/lejonet_christian_-_kand_fran_internet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0