You'll never shine if you don't glow

Gårdagen var riktigt grym faktiskt!
Trevliga människor och sjukt uppskattade pompoms gjorde kvällen! 
Eftersom jag inte hade så höga förväntningar blev jag positivt överraskad,
alltid skönt när det är på det hållet.

Bilder från kvällen ska jag försöka få tag på.
Dessutom togs det vimmelbilder som nog läggs ut på nätet i veckan.

Dagen har ägnats åt arbete för att ro in lite cash till veckan.
Kvällen har spenderats med Ellendellen, med skönt prat och film.

Nu ska jag krypa till kojs och sova de timmarna som jag fortfarande fattas,
gräma mig lite över att jag missade Robyn-dokumentären och minnas den vackert vemodiga mening som jag hörde på radion idag:

"När ensamheten är så stor att den inte ens kan målas i svart"

Vackert, inte sant?


(le love)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0