Sju föreställningar senare.

Vilken vecka det blev,
vilket gäng vi har varit och vad kul det blev!
Efter en tuff vår är nu föreställningsveckan avklarad med sju fantastiska föreställningar.
För denna veckan har jag min underbara dansgrupp att tacka samt Andreas, Vanessa och Hanna i skådespelar gänget. Och så Jenny såklart, finaste Jenny!

Det finns bara ett ord och det är kärlek!

Igår avslutade vi, efter en grym sista föreställning och massa kramar, med att sitta på Cats och käka och snacka!
Riktigt mysigt var det att sitta där tillsammans, smått övertrötta hela högen och prata om veckan som gått och om livet i allmänhet!
Därefter tog jag och Ida lilla bilen hem, fullastad med grejer, och sjöng hela vägen och pratade om hur lyckliga vi faktiskt är.

Tack än en gång för denna vecka!



Jag lånar Julias bild. Dock saknas Mathilda på bilden som inte var där vid tillfället av bilden, men som inte får glömmas bort för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0